tough right now

Ibland är saker och ting inte alltid så lätt och just nu är saker väldigt komplicerat. Jag är iallafall superglad för min familj (mamma,pappa & lillebror) samt min älskade pojkvän. Utan dom är jag inget!

MEN jag hade iallafall en kanon bra dag igår med älskling. Vi shoppade loss på Center Syd eller mest på SWEdala outlet. Shit vad snygga saker vi hitta. Åk dit ni som bor i Skåne. Vi var på den i Lödde men den finns ju även i Svedala. Jag ska lägg upp några saker jag hitta sen... eller älsklingen letade upp och jag provade. Han är grym på att hitta snygga plagg.

Idag blir de bara en slappedag och samla sig. Måste göra lite jobb med men de klarar jag nog.

Bilder kommer sen, promise.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0