Te och film..

Nu blir det att krypa ner i soffan och se en film och dricka lite te. Skönt att koppla av en stund innan John blund anländer i ögonen. Måste berätta en lite rolig grej som hände idag, det flög nämligen in en svala i huset idag. Jag blev livrädd och visste inte vad jag skulle göra för att få ut den. Riktigt äcklig om den börjar flyga runt i huset, då bajsar den ju på alla möbler. Den höll sig som tur var vid fönstret så vi fick öppna dörren vid fönstret och ta bort gardinen och försöka styra den från fönstret med hjälp av en tidning, blä. Jag tyckte de var riktigt äckligt, men de värsta var ändå att jag inte hörde den fråns den flög in i fönstret. Usch...

Aja nu ska vi se något kul på tvn och mysa. Ha de fint så hörs vi imorgon :)

puss&kram och tack till alla er som följer min blogg




Kommentarer
Postat av: http://www.nattstad.se/baamboom

tack det samma :)

2011-05-31 @ 07:43:47
URL: http://www.nattstad.se/baamboom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0