Tävling i Höör

I helgen har de körts tävling i helgen i Höör. Men jag klagar inte, solen har lyst och jag har haft trevligt folk runt mig så kan inte säga något annat än att de har varit kul. Jag har passat Ella på 10 månader mer eller mindre hela helgen samt lekt med söta underbara Tuva. Älskar barn. Igår åkte jag och älsklingen tillbaka till Växjö och kom hem och var helt slut. Tog en dusch och sedan somna jag mer eller mindre direkt. Idag har vi packat upp varor, ordrar samt skrivit massor med fakturer sen helgen.

Jag har massa roliga och spännade ideér i mitt huvud som jag bara vill börja med nu och sätta igång. Men imorgon ska jag göra de när jag tar tåget ner till Skåne. Men ser framemot dom tio närmasta veckorna nu :) Smile!

Hörs senare, nu ska jag åka och handla mig en latte. Mums!

puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0