Sol åt hela världen

Guuud så skönt, solen skiner idag och termometern visar redan 22 grader ute. Sweet! Idag kommer de verkligen bli solning på hög nivå. Måste få massor med färg innan Frankrike, vill ju inte kommer ner helt blek där. Ska även ut och springa en runda och sedan så får vi se om jag peppar mig själv med något kul! Sen ska jag även jobba lite. Ikväll ska vi äta riktigt god mat iallafall, schnitzel MUMS. Så himla gott när man bankar ut och panerar den själv.

Nu ska jag dricka min Proviva med smak av apelsin/passionsfrukt och äta havregrynsgröt ute i solen. Vi hörs om en stund :)

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Var med och tävla om att bli dagens blogg för 1000-2000 läsare hos mig om du vill :)

2011-05-31 @ 11:34:45
URL: http://atstorning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0