Lovers are people

Ännu en dag i Malmö har börjat. Har städat undan lite samt gått med vovven. Ska ner på stan sen och äta lunch med Marianne sen upp och städa lägenheten. Ikväll ska de bakas rulltårta för imorgon är de 90års fest (mormor 70år plus jag 20år blir 90års fest). Jag börjar bli nervös, har egentligen inte någon direkt anledning men imorgon ska min älskade älskling med och min morfars syskon är där plus barn, så typ släkten. Så  lite nervös men Klas är världens finaste kille men ja de kommer gå bra. Vet att alla kommer fråga var han kommer ifrån, men för mig är han som en svensk. Han är från Sri Lanka men bodde där 1månad sen kom han till Sverige och oavsett är han världens bästa. Skulle inte byta honom mot någon. Jag älskar dig honey! Nej nu ska jag göra mig kaffe sen ner till Marianne. Hörs latooooor :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0