Äntligen vår

Gud så härligt de var att vakna upp idag. Sol sken som aldrig för och +10 grader klockan tio morgonen. Riktigt härligt. Tyvärr blev morgonen väldigt stressig, massa telefonssamtal, en brinnande fön och blomkrukor som åkte i golvet men annars en bra morgon med vaniljte och mammas goda bröd, so I'm happy.

Nu har jag varit en runda på stan med mamma och ätit lunch med henne. Mycket trevligt. Ny mascara, kruka och lite annat smått och gott fick följa med hem. Hade ju en fin växt som helst plöstligt stod utan kruka men nu har den en ny. Ska vi sen för jag föll pladask för krukan (hur man nu kan de).

Nu ska jag börja skissa på ny design sen ska jag ta en långrunda med vovsen, riktigt härligt ute ju.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Zami

Söt du är! :)

Ha en härlig dag! :)

2011-03-22 @ 15:41:43
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0