1 juni och sommaren är här..

Precis som dom andra två dagarna denna veckan är även denna dag fin. Det gillar jag. Vi har även gått in i juni, känns sjukt. De var precis mars och kallt så man behövde vinterjacka och halsduk. Nu kan man ha shorts och linne, sweet. Hoppas sommaren fortsätter såhär. Inatt blåste de som fan men jag sov ändå riktigt gott, vaknade bara en gång men de var för att förflytta mig till sängen från soffan, typiskt mig.

Ikväll väntas resturang med familjen då mina föräldrar varit gifta i 20års. Otroligt! Ingen är gladare än jag. Så idag ska jag iväg och fixa några överraskningar till dom som dom får ikväll. Måste även byta patroner i min fotoskrivare så jag kan skriva ut min vackra bild på dom!

Hörs senare!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tar studenten 2013 om jag inte minns fel^^

2011-06-01 @ 12:08:10
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-12 @ 23:01:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0