It hurts

Det är inte lätt att försöka avvänja kroppen från socker och onyttigheter.Jag har ätit något sött innan varje dag. Ibland kanske bara en bit choklad och ibland massor med godis och på helgen givetvis cola. Men nu ska jag försöka hålla mig till en dag i veckan, lördag och försöka äta annan kost. Min mage mår inte bra av det så nu får jag faktiskt ta och lyssna till den för min hälsas skull. Klarar andra de klarar jag. Så nu håller jag på att inför något annat gott och de är Loka vatten. Jag har letat efter Loka,Likes L.A Coconutdream och den hitta jag idag och jag har druckit två flaskor. Mums säger jag bara. Nu ska jag testa Loka,Likes Africa Rooibos Citron och se om den är god. Då kan jag köpa någon sådan när jag är sugen på något sött. Sedan har jag även bestämt mig för att skippa alla mejeriprodukter då min mage blir väldigt svullen samt att den tål inte de alls. Fast läkarna sa till mig att jag är laktos så är jag nog både laktos, gluten och väldigt känslig mag. Så nu blir de ny kost för mig. Jag ska klara det!

Nog om de.. Jag har en grym huvudvärk vilket förmodligen är ett led i detta men jag köpte mig en tidning som jag nu ska kolla i sen ska jag koka mig lite te och sedan ska jag komma på något gott att laga till kvällsmat. Jag älskar att laga mat :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0