Brun och fin.

Vilken skön dag jag har haft hittills. Dock lite trött med tanke på att jag gick upp 05.00 men jag vaken ännu. Inte lika farligt att gå upp när de är ljust ute. De är jobbigare när de mörkt, då blir man trött hela dagen. Men i iallafall så lämnade mamma och jag, pappa, lillebror, min älskling och Tordan på flygplatsen för att möta upp de andra för att sedan flyga till England, Birmingham. När vi sagt pussat dom hejdå gick vi och köpa varsin kaffe på Starbucks. Det kaffe är sannslöst gott! Sedan körde vi till Field's där vi hade planerat shopping men när klocka var kvart öve tio vara alla butiker fortfarande stängda och nedsläkta?! Där stog att mataffären skulle öppna tio och den var upptänd men ingen öppna?! Där var fler än vi som stod och vänta men tillslut bestämde jag och mamma oss för att köra tillbaka till Sverige och gå på stan i Malmö. Det var ett bra val, vädret är ju fantastiskt och vi shoppade loss ordentligt. Hittade underbara plagg. Sedan käkade vi kinabox och sen ett litet stopp på Burlöv Center där vi inte gick lottlösa från heller. När vi kom hem sen la jag mig och sola i 2,5h och har blivit brun och fin, me like.

Hittills har de vara en mysig dag med mamma och ikväll ska vi mysa till de ännu mer med något gott att äta och kolla på Herr & Fru.

Tänker på dig älskling, jag älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0