Ensam är stark.

Nu sitter jag hemma och har varit ute på en
liten trevlig tur nu ikväll. Resten av familjen skulle
till Trelleborg så då tog jag mig en liten runda.
Men nu är jag hemma igen och sitter och kollar
på TV och funderar på min blogg, vad jag ska göra
med den. Jag älskar ju att skriva men vill hitta något
som jag inriktar mig på. Något förslag?

Jag kan också berätta att jag är helt inne i
Blondinbellas bok, KÖP DEN OCH LÄSA!
Där är tusen råd om allt möjligt, den är riktigt
bra. Jag HATAR att läsa kan jag ärligt berätta.
Men Carolinas Gynnings böcker samt nu Blondinbellas
är så jag inte kan släppa dom. Den är jättebra verkligen.
Det är nog Bellas bok som fått mig att tänka lite på
allt möjligt, bra saker alltså så som syn på mat osv.
Nej ska nog ta ett kapitel till nu. Men ni som läser min
blogg skriv gärna några förslag om ni har tips på saker
jag kan rikta in mig på.

kramar från Keilia


Kommentarer
Postat av: CJ

Vill läsa den, blir nog en julklappsönskan. :)

2010-11-16 @ 23:10:02
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0