Bästaste bästa vänner forever.




det finns en vän som inte är som någon annan vän.
en som är värmhjärtad och bryr sig om en, som alltid finns där.
en vän som även förtjänar det bästa.
vi har känt varandra i ett antal år nu.
även vi har haft våra bråk men alltid hittat tillbaka,
kan de inte beror på att vi verkligen hör ihop?!
det kan jag säga att det är därför.
man lär sig av sina misstag, de gör jag aldrig om.
jag har träffat många "vänner" men aldrig har det varit rätt.
sedan den dagen jag träffa jennifer har jag vetat vad jag haft för vän.
en äkta vän, som alltid är med en.
inte alltid fyskiskt men psykiskt.
en vän som henne går inte att ersätta.
jag kan dela allt med henne, skratt och tårar.
vi har gjort mycket tillsammans och det är bara början.
jennifer larsson är namnet och det är min bästa vän, det är du hjärtat!
jag älskar dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0