19 september 2010, innebär val.

God morgon!
Vad är det för dag idag?
Det är ingen vanlig dag.
Nej för det är val i vårt land idag.

Det är första gången jag får rösta, vilket är väldigt kul.
Alla har sina åsikter och tankegånger om politik.
Det är personligt och alla får tycka vad dom vill.
Efter att ha läst på om partierna, för att vara helt
säker är jag nu säkrare än säkrast.
Jag tänker inte berätta vilken sida här för
vill inte att någin ska få förutfattade meningar.

Så nu blir det frukost och sedan blir det att åka ner
och rösta. Efter jag har röstat ska jag ta min lilla bil
och köra in till Eslöv för att hämta upp Jessica och
åka till Burlöv oxh se om något fint följer med hem.
Det tror jag utan problem att det gör!

p.s från och med imorgon kommer jag har mer uppdatering, mer bilder och hälso-inlägg för då börjar mitt nya liv d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0