People change.

Vad dålig jag har varit på att uppdatera.
Men ändring ska de bli på det. Inte alltid lätt.

Över helgen har jag iallafall varit i Tyskland och
tävlat, det gick bra jag är nöjd. Väl hemma tidigt
måndag morgon sov jag någon timme sen upp
06.00 för att dra på sig lite kläder och köra till jobb.
Gud vad trött jag var och så ska man vara jättetrevlig
mot dom äldre i 8 timmar. Men jag klarar allt!
Gårdagen bestog av jobb och likaså denna dagen.
Dock med lite obehagliga inslag men jag klara mig.

Kvällen har bestått av klubbmöte, sånt som är väl
ett litet måste. Nu är jag iallafall helt slut och ligger
nerbäddad i soffan med mitt underbara täcke.
Ja jag har två täcke faktiskt. Innan har jag haft båda
där uppe men nu härromdagen frös jag som ett djur
på morgonen så då åkte täcket ner.

Imorgon ska jag sova ut men vaknar garanterat
klockan sju, har blivit som någon automatisk klocka.
Sen ska jag ta det lugnt på förmiddagen.
Mamma ska äntligen hämta hem sin bil imorgon som
jag krocka med, den är klar nu och sen när hon kommer
hem ska vi in på salongen och göra slingor i mitt
hår och äta lunch sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Nu blir det natti natti, pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0