Solen går före..

Sorry men i helgen har solen gått före bloggen. Så klart vill man ju vara ute i solen istället för att sitta vid datorn. Har iallafall haft en toppen helg med mamma. Söndagen var kanon när vi var hos mormor och morfar på middag med mormor,morfar,morbror och hans flickvän och hennes barn. Första gången vi träffade dom och gud vad vacker hon var. Var som en prinsessa. Jag ritade teckningar med barnet, Tilde och hon var för go. Vi spelade även handboll med morbror och hennes mamma. De var iallafall en kanon dag. Igår pressa jag bara i solen och nu väntar jag på att min mobil ska plinga till så jag vet var och när jag ska hämta älskling!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0