It's raining today

Usch.. idag är de grått och trist skitväder och lite regn ska de komma. Bläää vad tråkigt. Jag vill ju ha sol, precis som igår. Var helt underbart väder. Men nu skulle de tydligen vara såhär några dagar in Mr Sunshine kom tillbaka. Vi får väl se. Jag är iallafall pigg och vaken. Ska snart börja göra lite jobb. Sitter och är galet sugen på kålpudding. Mums hade varit trevligt att äta lunch med pappa idag. Men vet inte om han har tid..

Nu ska jag dricka lite te och fundera på hur jag ska lägga upp min dag. Måste börja packa också.. Ska till Växjö (my new home), ska ta med mig massa saker. Får se vilken dag jag åker, väntar ju ett trevligt paket på posten från min älskade vän Jennifer. De vill jag ha innan jag åker fast jag tror jag och hjärtat ska vara i Skåne i helgen så då får jag det. Vi får se!

puss&kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0