Good day so far

Vilken skön dag jag har haft idag och jag har hunnit med hur mycket som helst. Klockan ringde 07.30, låg och sträckte på mig i ca 20minuter sedan klev jag upp och gjorde mig en stor kopp te och kolla på Vaknar med the voice. Sedan in i duschen och fix sedan iväg till Höör med mamma för att äta frukost på Hardys, vilket var väldigt gott och jag är fortfarande mätt. Sedan köpte mig gel för blåsor i munnen till mig samt knästrumpa till pappa, för hans knä är helt slut. Tycker synd om honom... Sedan in i en affär som ligger ovan på Lager 23 i Höör, en outlet med massor inredningsgrejor. Där gick jag loss och valde massor som jag ska få i födelsedagspresent av mamma och pappa. Stor fin vas i guld och silver samt lite annat smått och gott, supernöjd! Sedan in och handla lite på City Gross..

NU har jag hämtat min lillebror efter skolan. Blåser ju helt sjukt, går fan knappt och gå. Så nu ska jag ta lite te och sedan blir de några timmars jobb till älsklingen...

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0