Från och med då från och med nu

Sitter på kontoret nu och gör lite arbete på hemsidan innan allt drar igång. Butiken öppnar 11.00 och då ungefär ska jag gå ner börja plåta alla delar från HoBao, det kommer ta tid men kul att få göra något med kameran, det är ju ändå trotts allt de jag brinner för. Är inne på min andra kopp kaffe för idag, fast nu dricker jag en ännu större. Älskar cappucinon från Preem, asgod. Om ni inte testat så gör de. Jag lovar ni kommer älska den om ni gillar kaffe! Ska strax lägga upp ett tips till er tjejer (vet inte om jag har några killar som läser min blogg) på en underbar skönhetsgrej.. :)

Over and out

Har även på mig den tröjan som jag pratade om igår som jag inte hittade bild på på H&Ms hemsida. Men här är en liten sneak peak av den. Me like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0