Skogsmullar.

Vilken underbar start på dagen.
Först väldigt många fina sms och sedan en
underbar förmiddag i skogen med lillebror och vovsen.
Fan vad skönt det var och bara gå i naturen och andas
in den friska luften. Riktigt härligt!
Påvägen dit stannade vi till och köpte vars en köttbulls-
baguett, två coca-cola och kanelgifflar. Ja det var man
väl värd efter en runda i skogen. Jag ska verkligen
skärpa mig med vad jag äter. Det är riktigt allvar från
imorgon. Har tagit massa bilder så lite senare
kommer ett bildregn av naturbilder, hope you like it.

När vi kom hem så gick jag ut och tvättade min bil
och putsade rutorna i den och lite sådant smått.
Väntar på att allt sånt från björkarna ska blåsa ut
så jag kan dammsuga den, men det blir nog i helgen.
Sedan kom lillebror ut och berättade att jag skulle få
pengar för jag körde och krocka och fick lite värk i
ryggen. Så dom pengarna skulle sättas in idag.
Snällt av försäkringsbolagret!!

NU: en stor kopp te, skriva vad jag ska äta om dagarna,
lägga upp träningsschema från och med nästa vecka. Great! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0