Sjuker.

Jag har tyvärr gått och blivit sjuk, därför dålig uppdatering.
Jag hatar verkligen att vara sjuk, blir så himla rastlös.
Jobbade i måndags och kände på eftermiddagen att det börja
värka i kroppen. Två timmar senare hade jag 39,2 graders
feber, tjock i halsen att jag nästan inte kunde svälja,
kunde knappt prata och mådde som sagt skit.
Hur kul är det? Riktigt tråkigt. Dessutom när jag har jobb.

Så nu ligger jag hemma nerbäddad i soffan och gör
allt för att bli frisk eftersom doktorn sa att det är
huskurer som gäller, suck!
Jag skulle vilja äta någon soppa som där är bra
tryck i som lenar upp i halsen. Riktigt jobbigt att knappt
kunna prata. Usch... Så blir att vila i hopp om att må
bättre inom snar framtid.

-Sjuk Keilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0