Nu står jag inte ut mer.

Nu står jag inte ut mer. Nu är det riktig allvar!
Jag vet vad jag vill och jag ska fan klara det.
Visst det må vara kämpigt dom första veckorna.
Men jag vet ju hur nöjd jag kommer vara när jag
ser resultat, right? Så nu är det riktigt allvar.

Till något annat, efter jobb har jag haft en riktigt bra
dag kan jag säga. Spenderat tid med hjärtat och det
var lika härligt som alltid, blir alltid så glad och lycklig.

Nu kollar jag på TV och ska strax byta om till pyjamas.
Är helt slut.. Först måste jag hänga upp lite tvätt.
Imorgon kommer bli en stressig dag, hoppas bara jag hinner.
Lite orolig faktiskt, men de ger sig själv.

Imorgon bär det av till Tyskland, så borde egentligen
packa men är sjukt trött.

- En trött Keilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0