I don't lie when I say I love you.

Varje morgon är en plåga när man är sjuk. Fy fan!
Men jag klarar mig nog... antar jag. Nu sitter jag iallafall
med ett stort glas juice, apelsin och blodegrape's juice.
Vad ska jag göra idag? Jo förhoppningsvis ska jag
och mamma ut och göra några årende, när vi kommer hem
ska mamma köra till jobbet och jag kör själv en runda och
fixar lite saker. Klarar inte av att vara hemma mer.

Har precis varit ute och gått med Pepzi en runda,
det var riktigt skönt med frisk luft. Mycket skönare att
vara ute än inne, men tyvärr kan man ju inte vara ute
hela tiden. Nu ska jag fortsätta dricka juice och kanske
en kopp te med massor av honung.

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0