U turn my world upside down

God morgon solstrålar!
Fatta så glad jag blev när solen sken in genom fönstret. Det kom ett lite glädjerop. Jag har iallafall hunnit med att sola i 40minuter och nu ska jag göra mig lite frukost. De blir lite kallt när molnen kommer men men.. Idag väntas de lite jobb sedan måste jag åka och handla lite mat samt några små saker inför resan till Frankrike. Ska bli så skönt att komma bort lite. I veckan kommer förhoppningsvis mitt pris som jag vann igår, produkter från Nivea. Ska bli kul.. Nu ska jag käka lite och jobba. Usch har massor att göra. Hörs om en stund!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 03:21:32
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0