The days feelings

Dagens humör: Glad men ont i huvudet...Har haft de sen i fredags, tror de är för jag äter annorlunda. 

Dagens borde: Jag borde ta på mig träningskläder och ut och springa innan de börjar regna samt göra lite jobb.

Dagens frisyr: Utsläppt bara..

Dagens smink: Helt naturligt..

Dagens klädsel: Hoodtröja och hippsters

Dagens favoritlåt: Denna!

Dagens planer: Jobba, träna och blicka framåt!

Dagens vill ha: En resa med älskling samt nå mitt mål med träningen/kosten :)

Dagens längtan: Sommar och underbara sommarkvällar med familjen, vänner och älsklingen!

Dagens beroende: Ramlösa smultron (:

Dagens tråkigaste: Var är solen?

Helgens bästa: Underbar shoppingdag med älsklingen.

Helgens mest efterlängtade: En riktig partyhelg med hjärtat i Helsingborg. De slår inget..

Helgens pinsamaste: Hemlis!

Dagens motto: Behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Kommentarer
Postat av: matina

älskar sånna listor :)

2011-05-19 @ 21:47:38
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0