Sweeeet

Vet inte vad jag gjort men galet många läsare har hittat hit vilket självklart gör att jag blir sugen på att blogga! Nu väntas sängen och imorgon blir en bra dag och jag vet att något fint väntar. Jag längtar! Har även skrivit ner en lista hur man kan matcha ihop kläder, typ svarta jeans med instoppat linne osv för att jag verkligen ska fatta att jag INTE behöver handla mer kläder fast jag gjorde de senast idag haha. Men var på rean för 50kr så kändes som de inte var någon big deal. Det var en orange blus med virkade detaljer, har den inte allt vad man ska ha denna sommaren? Jo!

Nu blir de sova och massor med jobb imorgon samt överraskning. Can't wait!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0