Stolt storasyster

I sista minuten bestämde jag mig för att följa med till Skövde dit älsklingen och familjen skulle i helgen för att köra tävling. Helgen såg ut att bli ok men slutade askalas bra. Med utgång på fredagen på Harry's med älsklingen, Niclas och Peter och god mat och dans på dansgolvet, dock blev jag dålig av maten men så de kan bli. På söndagen drog jag, älsklingen och samt några av våra närmaste vänner till stan igen för att käka och vi hamnade på Harrys igen. Dock var maten riktigt god denna dagen. Revben med klyftpotatis och till förrätt vitlöksbröd. Mums.. Igår var vi åter igen tillbaka i Växjö och nu blir de jobb..

Måste berätta att min älskade lillebror slutade på en femte plats i helgen av 95 förare. You rock brother!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0