RöttSvartGrönt

God morgon alla kära bloggare!
Jag har sovit som en stock inatt. Förmodligen för att min mage mår inte alls bra så från och med nu till vi åker till Frankrike (ca 2veckor) ska jag bara äta sallad med endast grönsaker och kokta grönsaker. De var ett råd mamma fick en av kompis som kan lite om sånt här. Mina tarmar måste tydligen läka. Och jag tänker göra de nu för jag orkar inte ha de såhär som de har varit nu i ca två veckor. Så känns bra att detta förmodligen kan hjälpa. Vill ju vara pigg i Frankrike.

Nu kollar jag lite på TV och dricker Proviva med fruktkött och smak av Apelsin/Blodapelsin/Blodgrapefrukt. Otroligt god. Känns som jag kommer dricka upp hela litern.

Hörs snart igen (:
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: SB

sv: oj tack det värmde att höra!!

ha en bra dag ;)

2011-05-25 @ 10:10:16
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja verkligen :)

2011-05-25 @ 11:03:50
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0