Put a ring on it.

Ikväll har jag varit iväg och handlat en sväng. Kom hem med mat men även lite annat nice så som rosa sport-bh, två linnen från Cubus och två tidningar. Känner mig nöjd. Bilder på mina inköp kommer imorgon. Men kan tipsa er om att handla lite vårsnyggt på Cubus nu när dom har massor med saker för 59:-. Massor med snygga linnen och kjolar och annat nice. Nu funderar jag starkt på om jag imorgon ska inhandla mina löpartight med rosa detaljer? Ska börja jogga imorgon och jag vet hur jag är, måste ha snygga kläder för att de. Jag har ju tränat lite varje dag men nu känner jag att de är dags för en joggingrunda varje dag också. Känner mig nöjd såhär långt med att iallafall kommit igång med träning.

Vad gör ni denna sköna måndagskväll ?

puss&kram

 


Kommentarer
Postat av: Angelina [foto & vardag]

sv: tack så mycket! :D ha en fin kväll du med.

2011-05-30 @ 21:53:06
URL: http://angelinaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0