Glad

Såg nyss att jag hade fått en jättesöt kommentar av en tjej som undra hur man skulle få läser att stanna kvar, och om jag kunde berätta lite om att blogga. Givetvis ska jag berätta de för henne. Men blev glad.

För övrigt har jag inte varit den bästa på att uppdatera på ett jag, ibland tappar man inspiration och man går in små svackor. Jag har just en nu som jag brottas med. Måste få rätt sida på en del gällande min kost. Min mage mår inte bra. Jag har börjat få kramper och konstiga saker efter jag ätit. Tror inte att min mage mår speciellt bra om jag ska vara ärlig. Så lägga om kosten och börja träna helt enkelt tror jag de får bli.

Imorgon på jobb ska de packas en massa inför tävlingen i helgen.
För övrigt är jag trött på vissa människor och himla glad för andra så går mer eller mindre på ett ut. Annars kanske man ska börja köra med dagens outfit?! Måste satsa på en sak och sedan ta mig vidare. Jag älskar ju att blogga men ibland undrar jag vem som ärligt skulle vilja läsa min blogg. Men tydligen har jag söta läsare så får skärpa mig!

Hörs senare för nu blir de ansiktsmask och svara min läsare :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. va bra tips jag fick där :D. ska verkligen använda dom.. tack så mycket :D

kram.

2011-05-05 @ 14:18:52
URL: http://eellihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0