Busy

Busy day today. Ibland kan de bli så...

Men klockan ringde 08.00 eftersom mitt hjärta skulle köra hem tidigt, han vakna pigg och glad och jag var fortfarande trött. Men han pussade och kramade mig massor och gav mig massor med komplimanger.. Världens finaste älskling så då vaknade jag till. Men han gick ner en stund före mig sen kom jag efter en liten tupplur till (40minuter) men de räckte för att känna mig riktigt pigg! Sedan blev de lite ärrende, lunch och sedan åkte vi på olika håll och jag tog en liten tur i Eslövs affärer men inget följde med mig hem. Måste nog kolla lite mer imorgon hihi! Sedan gick jag ut på långrunda med hunden och sen har lagt till lite god mat och nu slappar jag med familjen i soffan.

Ska även kolla lite på bloggdesignen..

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

2011-03-21 @ 22:25:33
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: malin djupström.

sv: Tack så mkt :)

2011-03-21 @ 22:34:16
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0