Because of you

Så nu är jag tillbaka. Har varit mycket nu dessa dagarna. Idag har jag gjort en ny header som jag måste säga faktiskt att jag är väldigt nöjd med. Så nu får de bli denna för ett tag. Strax blir de köttbullar och potatismos, gott. Jag även inhandlat två par chinos idag. Övernice och jag är glad. Marinblåa och mörkbeige. Så nu har jag alla färger jag vill ha, det vill säga: ljus beigea, mellan beigea, mörk beigea, marinblå och svarta! Det är snyggt med chinos och så har man en tajttröja så blir inte outfiten så pösig. Idag har inte vädret varit alls kul. Molnigt och trist, hoppas på sol imorgon.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och byta om till mjukisbyxor. Kommer snart ett tips till som är övergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0