2 juni 2011

Idag har jag mest njutit av solen och att vara med familjen. Datorn är jag inte jättesugen på idag, för fint väder! Men gårdagen var supertrevlig. Vi åt god mat, drack gott och hade väldigt trevligt. De blev fondue, så himla gott och min favoritsås var en sås som smakade banan, damn den skulle jag kunna äta liter av. Sedan åkte vi och möte upp en kompis från småland och kollade på street racing och sedan hem och såg en film och sen somna man som en stock. Idag vaknade man pigg och gick ute och drack kaffe i solen. Sedan gjorde jag, mamma och lillebror oss i ordning för att åka till Center syd och inhandla sommarkläder, blev en hel del. Älskar kläder! Visar nog senare eller imorgon.. Sedan hem och steka i solen och jag fick ett ryck att jag och mamma skulle fixa en rabatt så de gjorde, fin fint blev de och nu har vi precis ätit hambugare i solen.

Nu ska jag packa lite inför Frankrike men framför allt inför helgen i Borås..
Hörs senare!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: tack så mycket :)

2011-06-03 @ 11:58:00
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt för dig! Det är inte speciellt bra med mig, men det funkar. Har massvis med jobb i sommar som jag kan förtränga delar av problemen med iaf. Hoppas att vi kan få till en träff under sommaren! Kram

2011-06-04 @ 00:49:26
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0