Where is the sunshine?

Ja jag börjar verkligen undra var solen är! Igår var de jättefint väder och sen blev de grått en stund och kom lite regn sen kom solen igen. De är riktigt varmt i solen när den väl skiner. Idag har jag jobbat med hemsidan och skrivit ner saker vad jag ska göra. Stora och små saker. Men gillar när man kan checka av en lista och till slut är allt avcheckat och då känns de gött. Snart fyller jag ju 20 och de ska bli härligt att lämna tonåren. 20år känns ändå stort fast ändå inte eller jag vet inte... Men jag kan gå på systemet (hur kul de nu är men men...)

Nu ska jag strax äta lite fiskgratäng. Jag har varit sugen på de jättelänge men inte ätit de sen jag vet inte när men nu ska jag ha de till lunch. Hoppas de är lika gott som jag fått för mig.

kram

Jag kommer aldrig glömma när den bilden togs och ibland saknar jag vissa saker av den tiden men de var inte hälsosamt! Men tänket kommer ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0