Today is today, tomorrow is tomorrow

Idag har jag fått en hel del gjort. Jag känner mig nöjd och sedan skämde jag bort min kära lillebror med tre par Björn Borg kalsonger och han blev superglad! Hade jag fått välja på att shoppa så mycket jag kan eller aldrig mer shoppa och bara ge bort saker hade jag verkligen valt att aldrig mer shoppa och bara ge bort saker. Jag älskar att göra människor glada, både med stora och små saker. I eftermiddags somna min lillebror och pappa på soffan, då hann jag baka 40st muffins och dom blev superglada när dom vakna och kunde ta en kopp kaffe med nybakad muffins. Gjorde 10st med jordgubbssylt och choklad, 10st med apelsinbitar och choklad, 5st med choklad, 5st cocos, 10st med cocos och banan och choklad! Mums... Tyvärr tog jag ingen bild, ska bli bättre på att fota saker och ting.Bilder säger mer än ord..

Nu ser jag på Såld på hus och dricker mumsigt te.. Hörs senare!
Jag saknar min prins♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0