Thaimat och du blir vad du äter

Nu har vi ätit smaskig thaimat, blev inte de jag tänkte men gjorde inget för var dö hungrig så hade inte kunnat hålla mig 20minuter haha. Nu ser vi, eller jag på du blir vad du äter och dricker kaffe medans älsklingen pratar i telefon. Efter de blir de nog Mimmi och Rennie i fjällen. Har för mig att den är rolig men gammal, tror jag såg den när jag var liten. Ska strax diska undan och plocka upp lite saker. Vill egentligen lägga mig i badet men då kommer jag att somna. Så hoppas kaffet piggar upp mig så jag fortfarande är vaken när älsklingen har pratat klart. Ska strax tvätta av sminket också så man kan gnugga sig i ögonen...

Måste prata med älsklingen om en sak också hihihi undrar om han blir glad eller om han tycker jag är knäpp. Det återstår att se. Tror han kommer tycka som mig, eller inte?! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

puss&kram


jag i de underbara mörkret!


Kommentarer
Postat av: A N N A

Tack du!!

2011-04-14 @ 21:51:58
URL: http://aaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0