Storm.. suck

Helt sjukt vad de blåser ut. Du kan knappt gå och när du kör bil så kastar den dig åt sidan. Galet! Aja jag är glad iallafall att jag inte ska till Danmark imorgon och tävla, som min lillebror samt pappa ska. Fyfan och vara ute.. Istället blir jag hemma med mamma för att förbreda för kvällen. Från början hade jag tänkt fira min födelsedag med vänner och nära och kära men sedan pga omständigheterna bestämde jag mig för att fira de med bara mormor och morfar plus familjen men nu blir de såhär att dom som hjälpt mig igenom omständigheterna kommer att vara här och fira min 20års dag med mig, de gör mig superglad! Familjer som verkligen ställt upp till max och gjort massor för mig. Så närmare sommaren ska jag fira med vänner och dra ihopa någon fest. So don't worry my friends.. Vi kör en egen fest!

Nu ska jag strax äta lite lax med potatis och hollandisesås. Mums! Saknar dock min älskling som åkte till Danmark med grabbgänget och träna lite och festa men han kommer ju imorgon så jag tror faktiskt jag klarar mig. Jag har lite att göra inför imorgon ändå och vi hann med lite mysiga saker idag..

Hörs latooooooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0