Sliten flicka

Igår hann jag inte blogga. Var supertrött när vi steg upp men de var bara att göra sig i ordning och förberedda sig för en dag i Furulund vilket var väldigt trevligt måste jag säga. Solen sken precis som idag, underbart och trevligt folk var på plats så tror inte de kunde blivit bättre. Härligt! Sedan var det mycket trevligt att Marcus Sandberg vann Mugen World Race.

Idag börjar de hårda livet. Igår upptäckte jag saker som inte är bra så nu blir de hårdträning, solen skiner så idag kommer jag inte undan och annorlunda kost. Har redan tappat suget efter socker. Nu är Loka Likes L.A min drog, mums vad goda dom är, alla tre. Finns cocossmak, ananassmak och persikasmak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0