Nytt liv börjar idag

Shit vad jag känner mig duktig idag. Jag bestämde mig igår för att börja ett "hälsosammare" liv idag. Finns vissa saker som jag inte står ut eller accepterar längre och eftersom jag har fått mycket bättre självdisciplin så vet jag att jag klarar detta. Så idag börja jag dagen med att dricka ett glas med några droppar från en "slim" grej. Vet ärligt inte riktigt vad den heter men den hjälper en att gå ner i vikt, sedan sprang jag 4km, körde Zumba i 20minuter samt 100 sit ups och 50 armhävningar. Som belöning sola jag 40minuter i vårsolen. Underbart! Jag är riktigt nöjd. Till lunch blev de ett halvt kycklingbröst, ruccolasallad, en halv paprika och ett hård kokt ägg. Mums!

Jag känner mig duktig!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0