In Växjö

Ja, då har man kommit upp Växjö. En himlans massa saker med mig hitta. Var helt varm efter jag tagit ut allt i bilen. Men nu blir de några timmars jobb innan de blir hem och laga till någon god middag. Ska fråga hjärtat om jag inte kan få överraska honom.. Har en supergod rätt jag vill laga. Typ chick nuggets men de är inte friterat utan de är en påse från Santa Maria, står bland tacosgrejerna så blandar man kycklingfiler som man skurit i bitar, den påsen och två msk olivolja så blandar man de sedan lägger man ut kycklingbitarna på en plåt och sen in i ugnen ca 20minuter. Sedan lägger man de i tortillabröd med lite tacos sås och vad man nu vill ha i. MUMS SÄGER JAG BARA! Jag älskar de!

Nej nu ska jag jobba, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0