Everything is okey

Nu kan man pusta ut. Älskade vovven har "bara" stora sår på sina tassar så nu har han bandage runt fram tassarna. Nu slipper vi blod i hela huset iallafall!

Idag har jag jobbat med saker åt hjärtat, håller fortfarande på men ibland tappar man inspirationen så vet man inte vad man ska göra eller vilken text som passar. Kommer på något bra snart! Idag var jag och mamma en snabbrunda på Nova, hade presentkort på H&M. Övernice! Hitta en spetstopp, långklänning, typ harmensbyxor i svart och vit (skitsnygga) och en hel svart dress. Visar imorgon.. Köpte även en klänning men provade inte den och den passa inte så ska byta den till ett till par haremsbyxor, me like.

Nu ska jag göra mig en islatte kolla lite TV och sedan åter gå till arbete. Men skönt att kära vovven är ok.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0