Ansiktsmask och kaffe

Nu sitter jag med en skön ansiktsmask (undra vem jag fick den av hihi) och sedan har jag gjort mig en islatte mums. Jag tog kaffe från vår kaffemaskin, hällde i lite mjölk och sedan tog jag is i ismaskinen och sedan en liten skvätt hasselnötsyrup eller vad de heter (espresso house smaksättare iallafall, finns på Ica affärer). När jag kopplat av en stund ska jag tvätta av ansiktsmasken och sedan laga lite middag till familjen, tycker de är så himla kul och fixa ordna. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att vara hemmafru, haha. De är mysigt på något sätt och bara piffa till hemmet och fixa mat. Baka lite muffins eller maränger som jag gjorde igår kväll.

Hör senare!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0