20 år

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min 20 års dag. Känns skönt att lämna tonåren och få känna sig lite vuxen. Tro de eller ej men kändes faktiskt lite vuxet att fylla 20år. Gårdagen bestog iallafall av att fira med dom närmaste och några som jag har att tacka väldigt mycket. Det var enormt trevligt, underbara presenter. Verkligen inget att klaga på!

Fick presentkort på Stadium,H&M,silver armband,salt och pepparkar (?!),sprit,en minimixer (helt perfekt),ljus och lite annat smått och gott som är perfekt när jag flyttar hemifrån. Till det bästa av allt. Min farmor betyder väldigt mycket för mig, de är något speciellt med henne och jag fick ett halsband med ett mynt i som hon har haft sen pappa var liten minst, de är i guld och sitter i ett speciellt hänge. Det fick jag i en guldkedja blev så himla glad, otroligt fint och kommer betyder supermycket för mig. Sedan av min kära familj fick jag lite kläder och lite andra små saker men även ett special gjort guldhänge i guldkedja. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fint! Superglad och nöjd, de sitter nu runt min hals. Jag önska mig något personligt när jag fylllde år och de kan man väl lugnt säga jag fick. Tack alla!

Idag har jag ätit en god frukost, solat och sedan åkte jag och älsklingen iväg och fixa present till mig. Fick ett par röda Peak Performance skor i skinn samt en underbart snygg skinnjacka. Love it!

Jag är superglad. Åt till kvällsmat mammas goda kalopps som jag önskat mig. Mums! Nu ska vi strax dricka kaffe/te och äta tårta. Så mysigt att fylla år...

Tack alla som gratulerat mig idag på facebook, sms, telefonsamtal och mejl. Ni är underbara!

puss & kram

Jag och pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0