Jag vill hinna med så mycket mer än vad jag gör.

Jag vill hinna med så mycket mer än vad jag gör.
Tiden räcker inte till på dygnet, tyvärr.
Just nu har jag så många funderingar och tankar på
min framtid, om hur jag ska hitta ett jobb och när jag
kan flytta hemifrån. Det är något som jag väldigt gärna
vill men FÖRST måste jag ju veta att jag har en fast inkomst.

Förövrigt flyter mitt liv på bra och jag trivs.
Igår inhandlade jag mig lite träningskläder
eftersom jag ska börja, springa/powerwalka
varje dag, samt hinna med ett göra sit ups och
armhävningar och simma några dagar i veckan?
Fyfaaan vad jag är taggad. Jag ska få en fast fin kropp
där mina former framhävs. Jag är nöjd och ska lyckas.

puss och kram, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0