Inte alltid lätt.

Tiden bara försvinner för en. Hade tänkt hinna med så mycket igår.
Men var fullt upp från morgon till kväll därav dålig uppdatering.
Det ska bli bättre med det. Tycker det är tråkigt att man börjar
känna av att hösten kommer med små steg för varje dag.
Hösten är inte direkt min favorit årstid.
Man måste ha mer kläder och tjockare, värmare.
Nej tacka mig vet jag värme och sol, sommar alltså.

Nu har jag satt mig ner i soffan. Ätit en supergod wook
som man gjorde, tvättat av sminket och bytat om.
Nu blir det idol audtions faktiskt och sedan lär jag väl
somna inom kort, är rätt slut idag.
Men har haft en riktigt bra dag, speciellt eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0