Glad bilägare, inte illa.

Sorry för dålig uppdatering men har varit väldigt fartfyllda dagar nu.

Jag jobbade i torsdags och då visste jag att mamma och pappa
skulle åka iväg och kolla på bil till mig men kändes lite som att
jag aldrig skulle bli någon bilägare. Efter ett par timmar när dom
har varit iväg så kommer ett mms med en vit hyuandi som jag
blivit ägare till. Vuxenpoäng och en sjukt glad Keilia körde hem
efter jobb för att åka med pappa till Lund och hämta min bil.
Efter en heldel tusenlappar fattigare körde jag och pappa
till Mekonomen och handlade lite vax och sådant för att få
min bil riktigt fin och sedan inom Håkan på jobbet för att
visa upp mitt lilla åk.

På fredagen tog jag min lilla Fideli och körde till jobb.
Det gick bra på jobbet och riktigt skönt att det var fredag.
Körde hem efter jobb och tog mig en stor kopp te.
Sedan var det dags att göra sig iordning för att åka till
Håkan och Else på en trevlig kväll med massa god mat,
trevligt snack och mycket skratt. En riktigt härlig kväll!

På lördagen åkte vi iväg med familjen på en långtur.
Kom hem med lite saker till min bil och nu är den riktigt
fint vaxad och riktigt grann. Lite nya saker i bilen.
Nu ska jag bara köpa en ny stereo när jag fått min
lön som kan emot cd-skivor för den jag har nu tar
bara band, så blir radio men det är inte illa det.

-Keilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0