Du är allt jag någonsin önskat mig.

Nu har det blivit kväll och jag har haft en mycket bra dag.
Förmiddagen spenderades med mamma på Center Syd,
skulle handla lite kläder till min lillebror (han vill aldrig följa
med nästan så då bestämmer jag haha) men blev även
lite till mig, som vanligt.. Jag köpte mig ett par chinos,
Blondinbellas bok (som är riktigt bra, rekommenderar den),
lite saker till mitt rum. En nöjd Keilia åkte från Center Syd.
När jag kom hem började jag städa....

Min att göra lista:
( ) Städa parfym-smink-hår hyllan
(x) Gjort i ordning fönsterkarmen
(x) Gjort i ordning prishyllorna
(x) Hängt upp nya gardiner samt lagt nya kuddar på stolarna
( ) Göra i ordning sminkpenslarna
( ) Städa lådorna

Har lite kvar att göra men har kommit en bra bit.
Jag är nöjd! Nu ska jag sova innan det är dags att
köra till jobb.. Har lite hosta kvar men ska nog gå
bra, finns ju botemedel..

Hörs imorgon, natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0