Bra dag men lite orolig.

Har haft en skön dag med familjen.
Vi skulle egentligen åkt och tränat men vilket
regnväder det kom i midnatt, helt galet. Så det
gick inte att träna, var helt genomblött.
Vi åkte till Höör ändå för att gå in på Lager 23
och handla jacka till min lillebror, men blev lite
mer än så. Jag blev en jacka rikare och min lillebror
blev rikare på tröjor och mjukisbyxor. Mamma och pappa
köpte också lite kläder. Efter det gick vi in och handlade
lite mat på City Gross. Sedan körde vi hem och då bestämde
jag och mamma oss för att åka in till Eslöv och gå på
marknaden lite snabbt. En väska rikare blev jag, väldigt fin.

Nu sitter jag och kolla tv och tänker lite på mitt hjärta.
Hoppas de går bra för dig!

Min jacka;


Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0