Att bara vara hemma är inte min grej.

Jag klarar inte av att bara vara hemma, det är inte min grej.
Blir fruktansvärt rastlös, även om jag är rätt sjuk så funkar
det inte. Soffan håller jag mer eller mindre att spy på.
Febern är iallafall borta och det värsta i halsen har släppt.
Nu ska bara all snuva och trycket i öron försvinna.
Hör så dåligt nu så säger va hela tiden, tur jag inte behöver
skämmas hemma för att säga va 100 gånger.

Nu ikväll kom jag iallafall iväg på en tur med min lilla bil.
Körde till Kävlinge och hämtade min lilla bil samt lite annat.
Skönt och lämna huset lite. Nu är jag hemma igen och kollar
på Skånefruar sen blir det Kungarna av Tylösand.

Lägger in om en liten stund en låt som jag faktiskt
tycker är riktigt fin. Det är Hannah Monthana (Miley Cyrus)
som gjort den men riktigt fin text.

-Lycklig Keilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0