Lätt blir ibland svårt.

Vad dålig jag varit på att skriva, igen.
Det har varit mycket nu och tusen tankar
cirkulerar  i mitt huvud, fram och tillbaka tänker jag.
Känner mig allmänt förvirrad. Men jag har även
bestämt mig på riktigt för att verkligen ta tag i livet
imorgon, så idag har jag ätit en massa gott.
Jag ska försöka springa så ofta de går, gå en runda,
cykla en runda och gör armhävningar och sit ups.
För nu står jag absolut inte ut mer. Vill bli vältränad och
har en snygg kropp plus att man blir fräschare när
man tränar och mår bättre, det är faktiskt värt allt slit.

Nu ska jag kolla på film och sedan kommer jag
garanterat att somna inom kort... eller inte.
Imorgon blir en bra dag!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0