Idag är det start på det nya.

Idag börjar mitt nya liv. Nyttiga och aktiva livet.
Jag ska nu gå och göra mig havregrynsgröt och
en stor kopp te. Jag har börjar skriva mitt
träningsschema och matschema. Nu är det verkligen
allvar. Jag står absolut inte ut mer.

Måste berätta en sak. Usch inatt vid fyra
tiden vaknade jag av att där var möss som sprang
på loftet, alltså inte där jag sover men utanför.
Alltså så man hörde dom och tillslut så var dom
alldeles för nära så jag gick ner och la mig på soffan
och satte på Trubbel i paradiset men så kunde jag inte
somna så var vaken nästan hela filmen. När jag väl
somnat gick mamma upp. Sen har jag bara sovit lite till
och från. Men jag vila rätt mycket igår så jag klarar mig
ändå, inga problem.

Idag ska jag fixa en liten present till Jessica som fyller
år imorgon och sedan finns de säkert massor av fint jag kan
kolla på, ska nog gå in på Lagerhaus det är alltid kul.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0