Duktig Keilia.

Vad duktig jag har varit nu på morgonen.
Jag har sorterat tvätt, tvättat och sorterat hela
min garderob. Känner mig väldigt nöjd! Dock har
jag mer kläder som jag ska lägga in i garderoben men
det får bli ikväll. Måste ta en liten paus från det.
Faktiskt är det rätt jobbigt, men nu har jag bara kläder
som jag verkligen kommer använda!

Nu ska jag strax köra in till Eslöv med mamma.
Hon är så glad för hon har fått tillbaka sin egen bil.
Det kan jag förstå. Den bilen är galet snygg.
För er som undrar är det en mörkgrå Suzuki Swift.
Jag ska iallafall duscha och göra mig ordning,
behöver inte tvätta håret för mamma ska göra slingor.
Ska göra mig lite höstligare, eller hur man säger..

Lägger in bilder ikväll. Funderar även på att ta med
systemkameran och fota i mängder, allt möjligt!
Har verkligen längtat efter att fota.
Men bilder på håret kommer iallafall ikväll..

p.s har även läst ut Blondinbellas bok, ni som inte läst den, GÖÖÖÖR DET! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0